Повернення та обмін
Компанія здійснює повернення і обмін товарів належної якості згідно Закону "Про захист прав споживачів».
Строки повернення і обміну
Повернення та обмін товарів можливий протягом 14 днів після отримання товару покупцем.
Зворотня доставка товарів здійснюється за рахунок покупця.
Умови повернення для товарів належної якості
Все повернення здійснюється завдяки покупцям, якщо Ви відмовилися від товару або хочете його повернути, то всі витрати щодо доставки оплачує покупець! Повернення або обмін товару відбувається тільки за попереднім узгодженням із менеджером у телефонному режимі. Номер телефона для зв'язку: (067) 831-92-62. Перевірка комплектності та зовнішнього вигляду товару на брак відколів, подряпин, тріщин, вм'ятин або інших пошкоджень здійснюється покупцем до моменту оплати. Коли товар прийнятий Покупцем, він може його повернути або поміняти, якщо товар не відповідає тому, який він зателефонував або він є бракованим. Під час отримання товару біля складу Перевізника, покупець перевіряє товар. Якщо Ви не перевірили товар на складі компанії Перевізника, то автоматом погоджуєтеся з дефектами або недостатнями, зв'язаними з доставкою. Якщо покупець використовувався товаром і вирішив, що він йому не подобається, повернення можливе тільки згідно з правилами, описаними в Закону України.
Відповідно закону "Про захист прав споживачів», компанія може відмовити споживачеві в обміні та поверненні товарів належної якості, якщо вони відносяться до категорій, зазначених у чинному Переліку непродовольчих товарів належної якості, що не підлягають поверненню та обміну.